נספח הפצה דיגיטלית
לשון ופרשנות
מסמך זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד; האמור בו מיועד לכלל המגדרים והזהויות המגדריות. לשון יחיד תכלול גם לשון רבים ולהפך, ולשון זכר תכלול גם נקבה וכל זהות מגדרית אחרת, לפי העניין.
נספח זה מפרט את התנאים המיוחדים החלים על שירותי ההפצה הדיגיטלית של תוכן מוזיקלי באמצעות פלטפורמת DropBoss. נספח זה מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש הכלליים של האתר, והוראות שני המסמכים יחולו במצטבר. בכל מקרה של סתירה בין הוראות נספח זה לתנאי השימוש הכלליים, יגברו ההוראות המיוחדות בנספח זה בכל הקשור במפורש לשירות ההפצה. שימושכם בשירות ההפצה מהווה הסכמה מלאה גם לתנאים המפורטים בנספח זה.
א. תיאור השירות והגדרות
שירות ההפצה הדיגיטלית של DropBoss (להלן: “השירות” או “שירות ההפצה”) מאפשר לאמנים וליוצרים (ולהבדיל: “האמנים” או “המשתמשים המפיצים”) להפיץ את יצירותיהם המוזיקליות באופן מרוכז וישיר למקבלי יעד מוגדרים בענף המוזיקה (כגון תחנות רדיו, עורכי מוזיקה, עיתונאי תרבות, בלוגרים, מפיקים, משרדי יחסי ציבור ועוד – להלן: “נמעני מדיה”). ההפצה נעשית באמצעות שילוב של שליחת דואר אלקטרוני עם קישור ייעודי ליצירה, וכן באמצעות יצירת עמוד אינטרנט אישי ליצירה המתאר את השיר ופרטי האמן. הנמענים יכולים לקבל גישה להאזין לשיר, להורידו בקובץ באיכות גבוהה לצרכים מקצועיים, ולעיין בפרטים הנלווים (כגון קומוניקט, מילים, קרדיטים, וידאו-קליפ וכדומה).
השירות אינו כולל בשלב זה הפצה לפלטפורמות הזרמת מוזיקה (Streaming) או לחנויות דיגיטליות (כגון Spotify, Apple Music, YouTube Music וכד’). כלומר, DropBoss אינה משמשת כמפיצה לרבות ה-DSP (Digital Service Providers) המסחריים – אלא מתמקדת בהפצה ישירה לאנשי מדיה למטרות חשיפה וקידום. אם וככל שבעתיד תוצע אפשרות לשלב בהפצה גם העלאה ל-DSPs, הדבר יעשה בכפוף לתנאים נוספים או עדכון של מסמך זה והסכמת המשתמש לתנאים המורחבים.
להלן הגדרות עיקריות במסגרת נספח זה:
- “אמן” / “משתמש מפיץ”: אדם פרטי (יוצר, זמר, מפיק מוזיקלי וכו’) או תאגיד (למשל, חברה מייצגת, לייבל) שנרשם לשירות ההפצה במטרה להפיץ יצירה מוזיקלית שבידיו הזכויות בה.
- “יצירה” או “סינגל”: קובץ מוזיקלי אחד או אוסף של קבצי מוזיקה (למשל, מיני-אלבום או אלבום שלם) הכוללים הקלטה קולית של יצירה מוזיקלית, אשר האמן מעוניין להפיץ. יצירה יכולה להיות גם רצועת שמע בודדת (Single) או מספר רצועות במקבץ, ואליה ניתן לצרף חומרים נלווים כפי שמוגדר להלן.
- “חומרים נלווים”: כל תוכן נוסף שהאמן רשאי לצרף להפצה לצד הקובץ המוזיקלי, כגון: טקסט קומוניקט (הודעה לעיתונות), מילים (lyrics) של השיר, רשימת קרדיטים (שותפים ליצירה והפקה), תמונת עטיפת הסינגל/אלבום, תמונות פרומו, קישור לסרטון קליפ (למשל YouTube) וכיוצא באלה.
- “רשימת תפוצה” / “נמעני מדיה”: רשימת אנשי הקשר וגופי המדיה שאליהם תופץ היצירה. רשימה זו יכולה להתבסס על מאגר אנשי המדיה הפנימי של החברה, כולל מאות אנשי תקשורת ומוזיקה הרשומים במערכת (לדוגמה: עורכי מוזיקה בתחנות רדיו, כתבי תרבות, תקליטנים במועדונים, מפיקי תוכן, אוצרי פלייליסטים בתחנות שידור אינטרנטיות, וכו’). האמן, בעת הגשת ההפצה, רשאי לבחור את הנמענים הרצויים מתוך קטגוריות או רשימות מוצעות (למשל: “כל תחנות הרדיו הארציות”, “אתרי מוזיקה מובילים”, “בלוגרים בז’אנר X”), ובאפשרותו גם לסמן הסרה של נמענים מסוימים אם אינו מעוניין שישלח אליהם.
- “חשבון אמן”: חשבון המשתמש של האמן באתר DropBoss, דרכו הוא מעלה את היצירות, מזין את הפרטים, מבצע תשלום עבור הפצה, צופה בנתוני הפצה, וכו’.
ב. הצטרפות לשירות ודרישות טכניות
- תהליך הרשמה ואישור: על אמן המעוניין להשתמש בשירות ההפצה לבצע הרשמה כמפורט בתנאי השימוש. ייתכן כי החברה תדרוש לאשר באופן פרטני כל אמן לפני מתן גישה לשירות ההפצה, במיוחד אם מדובר באמן המייצג תאגיד (לייבל) או במקרה של חשד לפעילות לא הולמת. החברה רשאית לסרב לצרף אמן לשירות ההפצה או לבטל את השתתפותו, מכל סיבה סבירה, בהתאם לתנאי השימוש הכלליים (ראו סעיף “הרשמה וחשבון משתמש” ו”הפסקת שירות”).
- תשלום עבור השירות: שירות ההפצה ניתן בתמורה לתשלום כפי שנקבע על-ידי החברה. פרטי התמחור (מחיר הפצת סינגל, מחיר חבילות הפצה מוזלות, מבצעים וכד’) מפורסמים באתר. התשלום נגבה, כמקובל, מראש בעת הזמנת ההפצה, בהתאם למנגנון התשלום המאובטח של האתר. תנאי התשלום, המטבע, המע”מ, ומדיניות ההחזרים מפורטים בתנאי השימוש (סעיף “תשלום, חיובים ומדיניות החזרים”) – ומוסכם כי אותם תנאים חלים במלואם על עסקאות שירות ההפצה.
- דרישות טכניות לקבצים: האמן יתבקש להעלות למערכת את קובץ השיר/יצירה בפורמט מסוים. החברה תומכת בפורמטים המקובלים (דוגמת WAV ללא דחיסה באיכות 16bit/44.1kHz או 24bit, ו/או MP3 איכותי), ותיידע את האמן מהם הפורמטים התקניים בעת העלאה. החברה לא תאפשר העלאת קבצים שאינם עומדים בהגדרות “קובץ תקני” שנקבעו (למשל: קובץ שמע פגום, פורמט לא נתמך, דגימת איכות נמוכה מאוד וכד’). במידה וקובץ נדחה מסיבה טכנית, האמן יידרש לספק קובץ חלופי תקין. האחריות לספק קובץ באיכות טובה ובפורמט המתאים חלה על האמן.
- העלאת חומרים נלווים: המערכת מאפשרת לאמן לצרף ליצירה קבצים נוספים ופרטי מידע, כגון המוזכרים בהגדרת “חומרים נלווים” לעיל. על הקבצים הנלווים לעמוד בהוראות הפורמט שיוגדרו (לדוגמה: תמונת עטיפה ברזולוציה מסוימת, קובץ קומוניקט בפורמט PDF/Word וכד’). החברה שומרת לעצמה את הזכות לדחות או לא לאפשר צירוף חומר נלווה מסוים אם הוא פגום, מכיל וירוסים, או שאופי החומר אינו מתאים במסגרת השירות (למשל, אם החומר חורג באופן קיצוני מגבולות סבירויות התוכן לצרכי קידום מוזיקלי).
- אישור סופי לפני שליחה: לאחר שהאמן הזין את כל המידע, צירף קבצים ושילם עבור ההפצה, תספק החברה לאמן ממשק תצוגה מקדימה (Preview) של עמוד ההפצה וקובץ הדוא”ל שישלח לנמענים. באחריות האמן לעבור על תצוגה זו ולאשר סופית את המשלוח. רק לאחר אישורו המפורש (בלחיצה על כפתור “שלח” או אישור דומה), תצא ההפצה בפועל לנמענים. חשוב לציין: לאחר אישור ושליחה, לא ניתן עוד לבצע שינויים בתוכן ההפצה, ברשימת הנמענים או בבחירות אחרות של האמן, עבור אותה הזמנה, אלא אם החברה מאפשרת זאת במקרים חריגים (בדרך כלל לא, כדי למנוע בלבול מול הנמענים).
- לוחות זמנים של ההפצה: החברה תשאף לבצע את ההפצה במועד המיידי או הקרוב למועד האישור על-ידי האמן. ברוב המקרים, אם ההפצה אושרה בשעות הפעילות, המיילים לנמענים יוצאים תוך דקות עד שעות ספורות. ייתכן והחברה תאפשר לאמן גם לקבוע תאריך/שעה עתידיים למשלוח (Scheduled Distribution) – אם פיצ׳ר זה קיים, ההפצה תתבצע אוטומטית במועד שנקבע, בתנאי שהתשלום הושלם והכל תקין. החברה אינה מתחייבת להפצה בזמנים ספציפיים ותיתכנה דחיות קלות בשל עומסים, תקלות או סיבות טכניות, ובלבד שהפצה תתבצע בפרק זמן סביר. אם עקב תקלה לא בוצעה ההפצה כלל במועד הרצוי, תפעל החברה לבצעה במועד חלופי בהקדם האפשרי, והמשתמש לא יחויב בתשלום נוסף. עם זאת, החברה לא תהיה אחראית לנזק עקב עיכוב בלוחות זמנים, מעבר להשבת התמורה היחסית אם שירות לא סופק כלל בסופו של דבר.
- אישור משלוח ומעקב: לאחר ביצוע ההפצה, תשלח החברה לאמן אישור בדוא”ל כי המשלוח יצא לנמענים, בצירוף פרטים רלוונטיים (כגון מספר הנמענים שהופצו, רשימת פלחי יעד אם רלוונטי, וקישור לעמוד האישי של ההפצה). בחשבון האמן באתר יוצג סטטוס ההפצה וייתכן שיופיעו נתוני מעקב מסוימים: למשל, כמה נמענים פתחו את הדוא”ל, כמה לחצו על הקישור, וכו’. האמן מבין ומסכים כי נתונים אלו הם באופיים סטטיסטיים וכלליים, והחברה אינה מחויבת לחשוף פרטים מזהים של נמענים ספציפיים (למעט אם נמען בחר מרצונו ליצור קשר עם האמן). למעשה, מידע על כניסת נמענים ושימושם ביצירה הוא קניינה של החברה, והיא רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי לשתף אותו עם האמן באופן מלא, חלקי או בכלל לא. לאמן לא תהיה טענה כלפי החברה לגבי היקף או דיוק המידע הניתן במסגרת המעקב, והוא מודע לכך שמנגנוני המדידה עשויים שלא ללכוד כל פעולה (למשל, אם נמען אינו מציג תמונות בדוא”ל, המערכת לא תמיד תוכל לזהות “פתיחה”).
- תקופת זמינות התוכן: החברה תפרסם את פרטי ההפצה (עמוד השיר האישי) בשרתיה ותדאג שישאר זמין לנמענים למשך זמן מינימלי של 12 חודשים ממועד ההפצה, ובכל מקרה לא פחות מתקופה הנדרשת בהתאם להצעה המסחרית. לדוגמה, אם במסגרת השירות הובטח “עמוד שיר זמין לשנה”, החברה תשמור עליו באתר לפחות שנה. לאחר התקופה המינימלית, החברה רשאית לפי ראות עיניה להסיר את העמוד או את הקישור הפעיל, במיוחד אם השירות באתר נסגר או שוּנה מהותית, או אם חלפו מספר שנים והנמענים כבר לא צפויים להשתמש בקישור. בכל עת, אמן רשאי לפנות לחברה בבקשה להסיר את התוכן לפני תום התקופה, אם מסיבותיו שלו אינו מעוניין בהמשך הזמינות – החברה תשתדל להיענות לכך, אם כי יובהר כי אין החזר תשלום בגין קיצור התקופה מיוזמת האמן.
ג. כללי שימוש ומגבלות במסגרת ההפצה
- הגבלות משלוח ותדירות: החברה עשויה להציב מגבלות שונות כדי למנוע ניצול לרעה של השירות. למשל, יתכן שאמן יוגבל למספר הפצות מסוים בתקופת זמן (כדי למנוע הצפת הנמענים במיילים רבים מדי מאותו אמן), או מוגבל לשליחת אותה יצירה פעם אחת בלבד לכל נמען. בפרט, לא ניתן לשלוח את אותו השיר לאותו נמען פעמיים באמצעות המערכת, אלא אם החברה תאפשר חריג (למשל, במקרה של עריכה מחודשת או גרסה חדשה, ניתן לשקול, אך כברירת מחדל לא).
- התאמת נמענים ותוכן: החברה שואפת לשמור על רלוונטיות התוכן לנמענים. לכן, היא רשאית לבצע סינון או שינוי קל ברשימת התפוצה שהגדיר האמן, אם לדעתה מקצועית חלק מהנמענים אינם מתאימים כלל לתוכן (למשל, אמן בחר “כל תחנות הרדיו” אך ביניהן תחנה שמשדרת רק ז’אנר קלאסי והסינגל הוא ראפ בוטה – ייתכן שהחברה תדלג על אותה תחנה כדי למנוע טרדה לנמען ואי-תאימות). החברה עשויה גם להסיר זמנית או לצמיתות נמען מרשימות ההפצה אם אותו נמען ביקש להסירו (Opt-out) או אם מיילים חוזרים משם כבלתי מסופקים. החלטות אלו הן בשיקול דעת החברה, מתוך איזון בין צרכי האמן לכבוד והקשב של הנמען. האמן מסכים כי לא תהיה לו טענה לגבי שינויים מינוריים אלו, ובלבד שהחברה תפעל בתום לב ולמען היעילות של ההפצה.
- תוכן אסור ומותר: האמן מתחייב שתוכן ההפצה שלו (הן השיר והן החומרים הנלווים) אינו מפר שום דין ואינו כולל דבר מה שעלול להיות לא חוקי או לפגוע בצד שלישי. איסורים מפורטים כבר בתנאי השימוש (סעיף “שימושים אסורים”), ותקפים גם כאן. לדוגמה, חל איסור להפיץ באמצעות השירות: תכנים המכילים לשון הרע, פורנוגרפיה בוטה, הסתה לאלימות או לגזענות, תוכן המפר פרטיות של אדם (כמו חשיפת מידע אישי ללא רשות), או תוכן העלול להפר כללי שידור של הנמענים (כגון קללות חריגות בזמן שמכוון לרדיו ציבורי ללא צנזורה). מותר, כמובן, להפיץ מוזיקה בכל ז’אנר, לרבות מחאה וכו’, אך האחריות לברור שהתוכן כשיר להפצה ושידור חלה על האמן. החברה אינה אחראית לנוסח הקומוניקט או החומרים כפי שנוסחו על-ידי האמן, אך רשאית ליידע את האמן אם איתרה בעיה בולטת, ולדרוש תיקון כתנאי למשלוח.
- אי-התערבות בתוכן מוזיקלי: החברה לא תשנה ולא תערוך את תוכן השיר או הקובץ המוזיקלי הנמסר לה (למעט פעולות טכניות דרושות כמו המרת פורמט אם צריך או חיתוך מקטע קצר). החברה לא תצנזר מילים בשיר, לא תשנה מיקס/מאסטר, ולא תוסיף Watermark או הגנות, אלא אם סוכם אחרת. האחריות לאיכות המוזיקלית, למילים ולמסר – היא של האמן בלבד.
- זכויות משתמשי הקצה (נמענים): הנמענים שיקבלו את היצירות רשאים להשתמש בהן בהתאם למטרה שלשמה נשלחו: האזנה פרטית להערכה, השמעה בתחנת רדיו/מדיה (בכפוף לכך שהם בעלי רישיון מתאים מהאגודות, כפי שהאמן הצהיר בהצהרת האמן), שימוש בקטעי מידע לצורך כתיבת סקירה או ידיעה עיתונאית, וכדומה. הנמענים אינם רשאים להפיץ מחדש את היצירה בצורה מסחרית (למשל, אין להם זכות למכור את השיר או להעלות אותו בעצמם לסטרימינג) אלא בהסכמה מול האמן. עם זאת, החברה אינה יכולה למנוע מנמען לשתף את הקובץ או הקישור עם עמיתים או גורמים נוספים (למשל, עורך עשוי להעביר לשדרן בתחנתו). האמן מודע לכך, ומסכים כי תיתכן “הפצה משנית” שכזו מתוך רצון הנמען – ואין זה באחריות החברה.
- הגנה על זכויות יוצרים במסגרת ההפצה: החברה מצידה תפעל לכך שכל הורדת שיר על-ידי נמען דרך המערכת תלווה במידע המטא-דטה הדרוש (כגון שם היצירה, שם היוצר, year, וזכויות ©) ככל שניתן בקובץ. אך החברה אינה מספקת שירות ניהול זכויות דיגיטלי (DRM) במסגרת ההפצה – הקבצים נשלחים בפורמט פתוח (MP3/WAV) על מנת לאפשר לנמענים לעבוד איתם. האמן מאשר זאת ומוותר על כל טענה כלפי החברה בעניין אי-הוספת מנגנוני DRM או עקיבה ייעודיים.
- שמירת עותקים ואחסון: החברה תשמור עותק של היצירה המופצת על שרתיה במהלך תקופת הזמינות (כנזכר לעיל). עותק זה עשוי להיות בעל כתובת URL ייחודית (למשל, קישור להורדת WAV) שישותף עם הנמען. לאחר תום התקופה, החברה תוכל למחוק את העותק. האמן מתבקש לוודא שיש ברשותו עותקים מקוריים; החברה אינה אחראית לשמש כארכיון קבוע ליצירה. עוד יודגש, שהחברה לא תעשה שימוש ביצירה מעבר למותר בתקנון ובמטרות השירות, ולא תפיץ אותה לאחרים מלבד הנמענים המיועדים, למעט האמור בסעיף הבא.
- הפצת צד שלישי לצורכי קידום: בהתאם להצהרת האמן, האמן נתן הרשאה לחברה לשתף את היצירה גם עם גורמים נוספים מלבד נמעני המדיה המוגדרים, במטרה להרחיב את החשיפה ליצירה או לאמן. פירושו של דבר: החברה רשאית, לפי שיקול דעתה, להעביר או להשמיע את השיר לגורמים שלדעתה עשויים לתרום לקידום (למשל, אנשי פלייליסט בשירותי סטרימינג, מפיקי תוכן לתוכניות טלוויזיה, חברות תקליטים מחפשות אומנים, וכו’). במידה והחברה תנצל הרשאה זו, היא תעשה זאת בתבונה ומתוך כוונה לעזור לאמן. האמן לא יהיה זכאי לכל תשלום מן החברה או מהצדדים השלישיים הללו בגין שיתוף זה, מלבד מקרים שבהם הצד השלישי עצמו ידרוש התקשרות מסחרית נפרדת עם האמן (למשל, אם התעורר צורך לשלם עבור שימוש מסוים – זה כבר באחריות האמן לסכם מול אותו גוף, ואין החברה צד בכך).
- שימוש בשם ותדמית האמן: כפי שהאמן אישר בהצהרת האמן, החברה רשאית לעשות שימוש סביר בשמו, בתמונתו ובמידע אודותיו לצרכי קידום ושיווק השירות. במסגרת נספח זה מובהר כי החברה עשויה לכלול את שמו או לוגו של האמן ברשימת אמנים באתר, לפרסם פוסט ברשתות חברתיות על “ברוך הבא ל-DropBoss, סינגל חדש הופץ מאת ___”, וכדומה. כמובן, שימוש כזה יהיה בהקשרים חיוביים או נייטרליים, ולא יפגע בכבודו של האמן. מטרתו להראות הצלחות ופעילות בשירות, דבר שמקדם הן את האמן והן את הפלטפורמה.
- משוב ועדכונים לנמענים: החברה עשויה, מפעם לפעם, לשלוח עדכון לנמענים הקשורים (למשל “האזנתם לשיר של ___, נשמח למשוב”, או “השיר של ___ יצא היום גם לקהל הרחב, האזינו גם בספוטיפיי”). זאת כחלק משימור הקשר עם הנמענים. האמן מסכים שתיתכן תקשורת כזו, ושהיא נעשית באופן כללי ולא בשם האמן ספציפית. אם תגובות המתקבלות מהנמענים יועברו לחברה (למשל, נמען ישיב למייל עם משוב או יבקש ליצור קשר עם האמן), החברה תעביר לאמן את המידע הרלוונטי, לפי שיקול דעתה.
- סיום או השעיית השירות לאמן: במקרה שהאמן מפר את תנאי נספח זה או התנאים הכלליים (למשל, התגלה שהאמן הפר זכויות יוצרים של אחר, או שלח תוכן פוגעני) – החברה רשאית, נוסף לצעדים הכלליים, גם להשהות או לבטל הפצות מתוכננות של אותו אמן, ואף להסיר מעמודי ההפצה הציבוריים תכנים שכבר הופצו. פעולה כזו תינקט במקרים חמורים כדי למנוע נזק מתמשך (כגון מניעת הפצת חומר מפר או צו משפטי שמונע שידור שיר), והחברה תיידע את האמן בהקדם האפשרי. לאמן לא תהיה זכות להחזר כספי במקרה כזה, אם ההפרה היתה באשמתו. אם ההפצה בוטלה בשל סיבה שאינה קשורה להפרת האמן (למשל, תקלה מערכתית שגרמה לחוסר יכולת לבצע את ההפצה תוך זמן סביר) – החברה תחזיר לאמן את מלוא הסכום ששילם עבור אותה הפצה שלא מומשה, או תציע לבצע את ההפצה במועד חלופי, לבחירת האמן.
- שינויים בשירות ההפצה: החברה רשאית, מעת לעת, לערוך שינויים בשירות ההפצה – להוסיף פיצ’רים, לבטל יכולות, לשנות תמחור, וכו’. אם מדובר בשינוי מהותי המשפיע על הזמנות פתוחות, החברה תיידע את האמנים הרלוונטיים. ככלל, השירות ניתן כפי שהוא (AS IS), והחברה אינה מתחייבת לפיתוחים עתידיים או להמשך תמיכה במאפיין מסוים. למשל, אם כיום שולחים ל-300 אנשי מדיה וברבות הימים חלקם יוצאים מהרשימה, לא תהיה דרישה של האמן להשלמה או פיצוי – זה טבע השירות הדינמי.
- הגבלת אחריות מיוחדת: בנוסף להגבלת האחריות הכללית בתנאי השימוש, מובהר כי החברה אינה אחראית לטיב התגובות ו/או להצלחת ההפצה. החברה אינה מבטיחה ששיר מסוים יקבל השמעות, ביקורות או הצלחה בעקבות ההפצה – היא רק מבטיחה לבצע את הפצת החומרים כהלכה. האחריות על איכות התוכן והאטרקטיביות שלו לקהל היעד אינה בידי החברה. כמו כן, אם נמען מדיה כלשהו עושה שימוש לרעה בתוכן (נניח, מדליף אותו לצד שלישי בלתי רצוי, או משתמש בו בהקשר שלילי), החברה תשתדל לפעול כדי למנוע מקרים כאלה (למשל, לא לעבוד יותר עם נמען שהתברר כבעייתי), אך היא לא תישא בנזקי האמן עקב פעולה של אותו צד שלישי שאינה תחת שליטתה הישירה. אמנם לנמענים יש תנאי שימוש מול החברה (אם הם רשומים) והם התחייבו להשתמש בתכנים רק למטרה הראויה, אך החברה לא יכולה לערוב באופן מוחלט להתנהלות כל גורם.
- תקנון מסמכים משלימים: הצהרת האמן שחתם עליו המשתמש, וכן תנאי השימוש הכלליים, מהווים חלק בלתי נפרד מתנאי ההפצה. בכל מקרה של פרשנות, יש לקרוא את המסמכים כמכלול. לדוגמה, התחייבות האמן לשפות את החברה במקרה של תביעה מצד שלישי עקב זכויות (מהצהרת האמן) חלה גם כאן. מסמך נספח זה נועד להבהיר את תנאי השירות הספציפיים, אך אינו גורע מכלליות ההתחייבויות והזכויות שהוגדרו ביתר המסמכים.
שירות ההפצה הדיגיטלית של DropBoss נועד לספק לאמן ערוץ יעיל וממוקד להגיע לאנשי מפתח בתעשייה. החברה מחויבת לבצע את חלקה – הפצת התוכן באופן מקצועי ואיכותי לרשימת הנמענים – והאמן מחויב לכבד את הכללים, לספק תוכן בהתאם לנדרש, ולהיות מודע לחובותיו החוקיות (בפרט בנושא זכויות יוצרים). שיתוף הפעולה והשקיפות בין האמן לחברה הם שיאפשרו הצלחה מקסימלית של ההפצה. אנו שמחים על הבחירה ב-DropBoss ומאחלים לכם הצלחה בדרככם המוזיקלית!
עדכון אחרון: 01/09/2025